پیامک2
سازشکسته
هر کی بنده خداست بگه یا خدا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, :: 21:4 :: نويسنده : امیر مهدوی

حواسم را هر جا که پرت میکنم باز کنار تو می افتد

بنده ای خدا را گفت اگر سرنوشت مرا نوشته  ای پس چرا دعا کنم ...گفت شاید نوشته باشم هر چه بنده ام دعا کند

گاهی خیال میکنم روی دست خدا مانده ام .طفلک خسته اش کرده ام...خودش هم نمی داند با من چه کار کند

بهانه های دنیا تورا از یادم نخواهد برد من تو را در قلبم دارم نه در دنیا

فدای رفیقی که روی طاقچه دلش گاهی قاب عکس مارو هم یه دستمالی میکشه

چه دنیای بزرگیست .تاچشم کار میکند جای تو خالیست

داشتم با خودم رفیقای  با مرامم رو مشمردم دیدم تازه با تو میشه یکی

جز دعا نیست مرا تا که کنم هدیه تورا بپذیرش که دعا هدیه درویشان است

 

آنچه را که با خوشی ولذت آموخته ایم هرگز فراموشش نمی کنیم.

گاهی انقدر دلم برایت تنگ میشود که دوست دارم ببینمت حتی با کس دیگر.

کاش همیشه در کودکی می ماندیم تا به جای دلمان سر زانو هایمان زخم میشد.

دست وبالم از حرف خالیست هرچه هست تویی وتو حرف نداری.

گوشه چشمی از نگاه خداوند  برای خوشبختی کافیست به نگاهش می سپارمت.

قشنگترین حس وقتیه که بدونی هرگز فراموش نمی شی این حس تقدیم به وجود نازت.

به یاد همه اونهایی که خطشون اعتباریه ولی معرفتشون دائمیه.

قلب ما فرش آنهایست که گاهی یادی از دل خسته ما میکنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • کریستیانو رونالدو
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سازشکسته و آدرس sazeshekasteh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 13798
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1